Kimmietid

augusti 30, 2009

Snart September

Känns lite jobbigt att hösten kommer närmare, jag gillar inte när det blir konstant mörkt - men det är väl ett tag till innan det händer.
Efter mitt ICA-besök tidigare idag har det mest varit lugnt, min syster kom förbi en stund och jag har fixat lite här hemma. Kvällens middag blev bl.a kycklingrester från igår + att jag friterade Calamares som smakade fint med pressad citron över och så en god sallad till detta. Nu ska jag kolla om det är något kul på TV ikväll eller om jag ska kolla filmförrådet =)
Ha en skön söndagskväll.

2 Comments:

  • At 2009-08-30 21:35, Blogger -Nena- said…

    Nej det känns alldeles förtidit för höst och mörker.

    Hoppas du hittade något kul att se på tv eller bland filmerna.

     
  • At 2009-08-31 08:02, Blogger Kimmie said…

    Nena: Visst har det gått för fort! Det blev ett avsnitt av "Without a trace" via datorn.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter