Kimmietid

augusti 26, 2009

Idag känns det bättre =)

Somnade nog så fort huvudet landade på kudden igår och har sovit gott - vilken skillnad.
Middagen var god igår och det blev mycket av det så vi tar det idag också så då har man tid att fixa med lite annat därhemma.

Det blir ingen Epressobryggare just nu i varje fall jag googlade modellen och fick upp en massa som folk skrivit om den bl.a var det en stackare som köpt den och först tyckte den var toppen men efter några dagar så började kaffet bli bara ljummet och då fick han inte lämna tillbaka den och få pengarna tillbaka utan de skulle sända den på repararation - efter 3-4 dagars användning.
Jag väntar nog lite till.

Ha en fin Onsdag!

4 Comments:

  • At 2009-08-26 08:43, Blogger Helga - precious said…

    Kanske klokast så, man kan köpa många expresso på stan innan man kommer upp i inköpssumman för en espressormaskin...

    En kollega till mig har köpt en begagnad espressomaskin som använts på restaurang, men den var ändå jättedyr...

     
  • At 2009-08-26 08:55, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jo, jag får fundera lite till eller köpa den som min kollega har för den vet jag är bra.

     
  • At 2009-08-26 14:48, Blogger -Nena- said…

    Internet är bra där man kan hitta bra info om saker som man kanske aldrig annars skulle få reda på.

    Skönt at du fått sova gott i natt.

     
  • At 2009-08-26 15:38, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det har blivit lite lättare att undersöka saker.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter