Kimmietid

augusti 24, 2009

Lunchpromenad

Det var ett bra tag sedan sist men idag så har jag varit ute på lunchpromenad, min vanliga 45 minuters promenad tog en liten extra stund idag. Det var ett tag sedan jag gick den + att det var väldigt varmt ute så jag ville inte rusa på för mycket - vill inte sitta och känna mig svettig under eftermiddagen. Hade egentligen tänkt ställa mig på Crosstrainern ikväll men nu spar jag nog det till en annan dag i veckan, måste lära mig att portionera ut det så att jag inte ledsnar för snabbt.

Idag har sonen sin första helt enligt schema skoldagen på nya skolan, ska bli kul att höra ikväll hur det varit.
Imorgon ska han gå i skolan ända tills 17,05 - han kommer alltså hem senare än jag, lite märkligt.

4 Comments:

  • At 2009-08-24 14:35, Anonymous Annica said…

    Oj..Vilken tid börjar han då på morgonen när han kommer hem så sent?

     
  • At 2009-08-24 15:22, Blogger Kimmie said…

    Annica: 08,15 redan, men det är det är den längsta dagen och de har håltimme så de får 2 timmars lunch.

     
  • At 2009-08-24 20:01, Blogger -Nena- said…

    Ja det var ju verkligen en lång dag för sonen.
    Tur det inte är så var dag.
    M har inte fått sitt riktiga schema än så det ska bli spännande att se hur hennes dgara ser ut.
    Hon har ju mycket åkande.

     
  • At 2009-08-24 20:03, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jag men där är ju en rätt lång paus i mitten, som det ser ut kommer han så småningom att få riktigt korta fredagar istället - de ska göra några justeringar i schemat snart.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter