Kimmietid

augusti 25, 2009

Gnällvarning

Ännu en gång har jag haft en sån där hemsk natt då jag inte kan sova - det är tröttsamt.
Jag har inget som oroar mig, jag har inte ont någonstans, det var tyst och lugnt i lägenheten så irriterande när man bara ligger där och snurrar och inte kommer till ro.
Inatt har det nog blivit en 4 timmars sömn och det känns inte bra alls.
Skulle lagt mig tidigt igår men jag och sonen ville se sista avsnittet av Prison Break och efter det så var jag pigg igen. Nä, nu ska jag sluta gnälla - det hjälper inte. Överdos av kaffe och kanske en huvudvärkstablett också så ska jag nog klara denna dagen med.

7 Comments:

  • At 2009-08-25 10:13, Blogger -Nena- said…

    Jobbigt när man inte får sova och värst är det nog när det egentligen inte finns något som ska kunna stoppa en, som värk eller oro.
    4 timmar är inte mycket när man måste upp ett visst klockslag och sedan ska jobba.

    Jag hoppas att du piggnar till något under dagen och att du sedan får sova gott i natt.

     
  • At 2009-08-25 10:30, Blogger Kimmie said…

    Nena: Tack Nena, det är så irriterande när man ligger där och tänker, Måste sova, måste sova - det hjälper inte ett dugg.

     
  • At 2009-08-25 10:46, Blogger Hossan said…

    Du får testa lite av de där yogaövningarna du skickade över.... Först en dunk vin och sen går det lättare - det såg vi ju. :-D

     
  • At 2009-08-25 10:59, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Jo, men nu var det väl inte riktigt medvetlöshet jag var ute efter =)

     
  • At 2009-08-25 11:39, Anonymous Annica said…

    Samma sak för mig inatt. Klockan 7 i morse gav jag upp o gick o kollade tv liggande på soffan. Gissa vem som somnade. Tur att jag inte ska på något jobb idag

     
  • At 2009-08-25 11:51, Anonymous Pisan said…

    Jobbigt det där när man inte får sova. Vet precis hur du känner dig nu... Förhoppningsvis somnar du som klubbad ikväll när du lägger dig.
    Ja, det är kul det här med bloggeri, jättekul. Trodde aldrig att det kunde vara så roligt :-) Hoppas resten av dagen inte blir alltför jobbig för dig. KRAMAR från mej :-)

     
  • At 2009-08-25 13:33, Blogger Kimmie said…

    Annica: Inte kul att sitta och försöka vara pigg och glad - nu har jag mest kunder via telefon så de kan i varje fall inte se vraket =)

    Pisan: Tack, hoppas också på att sova riktigt skönt inatt istället.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter