Kimmietid

augusti 25, 2009

Inte så långt kvar

Ska bli så skönt att cykla hem, ikväll blir det Kassler till middag. Jag plockade fram en bit igårkväll ur frysen och då tyckte sonen att vi kunde ha något med Ananas och ris och det är ju en väldigt lätt lösning så då blir det så. Kom iväg och handlade på lunchen så då blir det bara skivad kassler med purjolök och ananasringar på och så köpte jag en Kelda-Ostsås som jag rör ihop med ananasspadet och häller över, lite riven ost och kryddor och in i ugnen - lätt som en plätt. Koka ris till detta, det ska t.o.m jag orka med en seg dag som denna.

2 Comments:

  • At 2009-08-26 07:03, Blogger -Nena- said…

    Godmorgon Kimmie jag hoppas att du fått en god natts sömn och är pigg idag.

    Lät som en jättegod middag tyckte jag och lätt att fixa till.

     
  • At 2009-08-26 08:12, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jodå idag är jag mer mänsklig =) middagen var verkligen lättfixad det är skönt ibland.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter