Kimmietid

september 01, 2009

Nu vill jag gå hem =)

Kropp och knopp är båda inställda på att klockan 16.00 så är det slut för dagen, nåja en halvtimme till får väl gå an. Sonen går ända till 17.00 idag så hans dag är ännu längre.
De skulle få ett korrigerat schema idag så det blir spännande att se ikväll - de har lite väl många håltimmar så de lärarna skulle försöka pussla ihop det hela lite bättre.

Min tanke är att träna när jag kommer hem, är jättetrött men det kan nog vara skönt ändå.
Sen ska jag bara steka burgare till oss till middag, tänkte det kunde vara skönt med något lätt första långa dagen. Lägenheten lär väl var äckligt varm när jag kommer hem, nu har inte sonen kommit hem tidigare och öppnat fönster heller.

4 Comments:

  • At 2009-09-01 20:02, Blogger -Nena- said…

    Ibland kan den där halva timmen vara lååång.
    Hur gick de med sonens schema? Att gå till klockan 17 är långt.
    Matildas längsta dag är till kl.16

     
  • At 2009-09-01 20:18, Blogger Kimmie said…

    Nena: Han fick två dagar till 17 istället men så får han nog några riktigt korta dagar istället - han glömde ta hem schemat så jag får se det senare i veckan =)

     
  • At 2009-09-01 22:04, Blogger Hossan said…

    Sonen trodde nog inte att jag var riktigt klok med min fråga i telefonen när du tränade... :-)
    Fast han känner mig så han blev väl inte helt förvånad? Mör eller smör.....

     
  • At 2009-09-02 08:01, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Han är van =) - blev maten bra?

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter