Kimmietid

september 03, 2009

Ska det börja regna eller....

Det är helt genomgrått utomhus, jag klarade mig i varje fall hit till jobb utan att bli blöt och sonen har säkert också klarat sig torr till skolan. Han fick cykelsällskap idag, den nya kompisen från skolan bor ganska nära oss men brukar köra moppe. Nu var bensinen slut och plånboken tom =) så han skulle också cykla. Kan vara trevligt med lite sällskap sådär på morgonkvisten.
Idag har sonen lovat att komma ihåg att ta med nya schemat hem, så länge han själv har koll på var han ska vara och när han ska vara där så är det bra men jag vill gärna ha en gnutta koll trots att han är rätt stor nu.

Nu börjar jag längta efter helg och sovmorgon. Ha en fin Torsdag!

6 Comments:

  • At 2009-09-03 11:15, Blogger -Nena- said…

    Här började det regna när jag skulle gå med J ut för att vänta på hennes pappa då de skulle till tandis, när jag gick in igen slutade det regna.

    Lite kol på tiderna vill man ju ha fast de är stora nu.

    Snart sovmorgon ;)

     
  • At 2009-09-03 11:53, Blogger Kimmie said…

    Nena: Just nu regnar det här =(

     
  • At 2009-09-03 12:07, Anonymous Pisan said…

    Här skiner solen. Men det har regnat inatt. Hoppas det klarnar upp hos er. Bara en morgon till att gå upp tidigt sen har vi HELG!!! Önskar dig en fin torsdag också vännen! KRAM!

     
  • At 2009-09-03 14:14, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det har ljusnat lite här nu efter ösregn. Pratade med en kollega i Göteborg och på honom sken solen - du är väl någonstans på det hållet.

     
  • At 2009-09-03 15:03, Anonymous Pisan said…

    Jajamensan, det är åt mitt håll. Bor i Landvetter lite öster om Göteborg :-) Men nu har det mulnat på och regnet riktigt hänger i luften :-( Synd om det börjar regna för lilltjejen har fotbollsmatch kl 19, håller tummarna för att regnet håller sig borta.

     
  • At 2009-09-03 15:04, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Hoppas lilltjejen slipper spela fotboll i regn =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter