Kimmietid

september 06, 2009

I guds namn

Oj, vilken rubrik =) det är filmtiteln på Beckfilmen jag tittade på igårkväll - den var ruggigt bra! Kvällen i övrigt var lugn - satt och snackade länge med min syster i telefon de var i stugan och det var pestväder och hennes man satt och tittade på fotboll så hon var snacksugen. Ska till hennes son nästa lördag för att
fira hans födelsedag (var hos hennes andra son för ett par veckor sedan, de fyller år ganska tätt) ville veta om hon visste något han önskade sig men det var svårt. Hon föreslog att göra som jag gjorde till den andra sonen - en låda med öl och godsaker i så vi får väl se vad jag hittar på. Känns lite trist att upprepa sig men det är ju samtidigt väldigt enkelt.
Idag har jag läst, varit och handlat och som vanligt på söndagar strukit tvätten.
Sonen kommer hem vid femtiden från sin pappa, de var också förbi en sväng här igår eftersom sonen glömt ta med sig ett spel han ville spela.
Nu ska jag nog återgå till min bok en stund. Ha en skön söndag!

4 Comments:

  • At 2009-09-06 20:50, Anonymous Annica said…

    En skön och lugn söndag med andra ord har du haft. Gjort det man velat göra och inget riktigt måste

     
  • At 2009-09-07 08:07, Blogger Kimmie said…

    Annica: Absolut jättesköna är sådana dagar.

     
  • At 2009-09-07 08:21, Blogger Hossan said…

    När jag läste rubriken trodde jag att du läst om något religiöst krig eller så... :-)

     
  • At 2009-09-07 08:49, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Fniss, det var kanske meningen att vara lite vilseledande =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter