Kimmietid

september 08, 2009

Tack och lov för fläkten!

Då har jag varit ute och marscherat i en timme, gick med den där snabba kollegan igen och det var duktigt varmt ute så nu har jag satt på fläkten här på kontoret och tagit mig ett stort glas vatten och får hämta mig en stund. Eller så får jag gå in i rummet där vi har dataservern och övriga maskiner för där finns luftkonditionering =) men det känns ju lite trist att bara stå där och hänga.

Det är sån skillnad mot i Lördags då det verkligen kändes som höst idag är det 22 grader i skuggan och strålande solsken. Kanske blir till att grilla ikväll - får se för jag skulle nog behöva handla också och tiden har ju en förmåga att springa iväg. Kanske kan jag dra med mig sonen till affären för det behövs en massa dricka och det blir så tungt annars.
 
Hit Counter
Free Counter