Kimmietid

september 08, 2009

3 kassar på ICA och sedan grillning

Puh, hade glömt att sonen går i skolan ända till klockan fem på tisdagar så jag tänkte han kunde slippa följa med och handla. Jag hade min lista och for fram som ett jehu i butiken - det blev 3 fyllda kassar och jag kom hem precis efter sonen så jag var rätt snabb. Lyckades lik förbaskat glömma att köpa lök men jag vägrar handla igen så jag hittade till min lycka en purjolök i kylen den får duga till morgondagens matlagning.
Ikväll blev det grillad kycklingfilé och ett par korvar hängde med på grillen också så då blev det över lite till mig till lunch imorgon med - skönt.

Nu ska jag hänga fram lite kläder tills imorgon och plocka undan lite innan det blir dags för att titta på Idol. Ha en skön kväll.

4 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter