Kimmietid

september 09, 2009

Här är så varmt och klibbigt

Har öppna fönster överallt men det är äckligt varmt här i lägenheten! Om inte sonen också hade klagat så kunde man börja misstänka att man börjat få besvär pga övergångsåldern - jag är så varm! Men sonen lär väl inte ha sådana besvär och han har bytt om till tunna sommarshorts och tycker ändå här är varmt.

Vi har ätit vår pastagratäng och den blev god och det är gott om mat till imorgon också. Sonens vuxna kusin var här en liten stund och lånade mina pajformer - tydligen ska vi bjudas på paj på kalaset på lördag och de hade bara en pajform - går ju utmärkt att låna det är inte så ofta man behöver en massa pajformar. Nu blir det nog TV:n fast idol börjar visst senare idag.

2 Comments:

  • At 2009-09-09 19:36, Blogger Hossan said…

    Jag sitter och fryser - fniss
    Men jag var också varm och svettig innan idag.

     
  • At 2009-09-09 20:39, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Är du sjuk?
    Nä, men i lägenheten har vi ca 26 grader + att jag tidigare tillbringat en bra stund framför varm ugn och heta spisplattor.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter