Kimmietid

juli 02, 2009

Världens längsta vecka

Nä, så är det väl inte men det känns så - antagligen beror det på att jag sover alldeles för lite och så har jag och sonen grejat så mycket i hans rum på kvällarna.
Sen blir man alltid lite extra trött precis inför semestern.

Ikväll har jag tvättid och så kanske vi grillar - får se hur det känns när jag kommer hem. Några kycklingfileér ligger i kylen och tinar där hemma.

Vi fick beställt sonens nya säng igår också och vi blev tvungna att köpa ny resårmadrass också då den gamla inte skulle funka. Själva sängramen kommer i slutet av juli och madrassen först i Augusti så vi får lugna oss lite med att sälja sängen =) han kan ju inte ligga på golvet så gärna.

6 Comments:

  • At 2009-07-02 09:28, Anonymous Hossan said…

    Ja, när man längtar till semestern är dagarna oftast extra sega, men snart.......

    Hade varit lite synd att låta honom ligga på golvet. :-P

     
  • At 2009-07-02 09:41, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Låååånnnggga dagar!
    Kan bli lite hårt med golvet.

     
  • At 2009-07-02 10:02, Blogger Helga - precious said…

    Kul att det gått så bra att sälja grejer - det är kul!! Vi kanske står på en loppis i sommar. Dottern har högvis med prylar som hon växt ifrån.

    Visst är det extra tungt precis innan semestern - jag har ca 10 dagar kvar och det känns som ett halvår ;)

     
  • At 2009-07-02 10:30, Blogger Kimmie said…

    Helga: Jätteskönt att bli av med sånt man inte längre behöver och kul att slippa slänga saker. Oj 10 dagar, jag ska sluta gnälla min sista arbetsdag före semestern är imorgon.

     
  • At 2009-07-02 11:40, Blogger -Nena- said…

    Snart är det semester och jag minns att det kändes som en evighet sista veckan.

    Kul att det gått så bra att sälja allt. Borde också ta tag i de där sakerna vi tänkt sälja.
    Golvet kan nog bli en aning obekvämt ja :)

     
  • At 2009-07-02 12:57, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hej, har du vaknat till =)
    Det har gått väldigt smidigt ännu så länge men det finns mer att sälja.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter