Kimmietid

juli 01, 2009

Kan det vara de dåliga tiderna...

...som gör att folk shoppar loss på blocket. Jag satte in en annons igår på skrivbord och stol, efter en timme fick jag svar, vi bestämde att hon skulle titta på det ikväll och nu är det sålt. Så nu har vi fortsatt fotografera prylar som ska in för annons till helgen. Måste få bort så mycket som möjligt innan vi börjar köpa nya saker annars blir det för trångt.
Just nu ser sonens rum lite knäppt ut men han bryr sig inte, han vill få det gjort så snabbt som möjligt nu när han är fylld av ideér på hur det ska se ut.
Det hade gärna fått fortsätta gå så här bra =)

5 Comments:

  • At 2009-07-01 19:39, Blogger Hossan said…

    Vad skönt att det gick så fort, då blir det kanske ett dopp ikväll ändå?

     
  • At 2009-07-01 20:45, Blogger Kimmie said…

    Nä, klockan var 18 när hon kom hit och det tar lite tid att ta sig iväg till badet. För knappt om tid - en annan dag, vi kan kanske gå och bada tillsammans någon dag på min semester?

     
  • At 2009-07-01 22:21, Anonymous Annica said…

    Men vad kul att det ni vill bli av med säljs så snabbt. Så snart åker sängen också då?

     
  • At 2009-07-01 23:40, Anonymous Hossan said…

    Kimmie: Ja, "brännskadorna" från förra badtillfället har väl hunnit läka tills dess.... :-) (sem nästa vecka?)
    Dags för en brännskadeomgång till då - ha ha ha (kvittar visst vad jag smörjer in mig med och hur ofta - känns som jag har öppet skrapsår på ryggen och i nacken)

     
  • At 2009-07-02 08:00, Blogger Kimmie said…

    Annica: Ja, vi tycks ha turen att ha precis rätt grejer till salu =)
    Det är så skönt när det går så snabbt.

    Hossan: Du får nog ha kläder på dig när du inte är i badet =) eller så får man sitta i skuggan. Min semester börjar nästa vecka.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter