Kimmietid

juni 29, 2009

Kväll

Det blev lite asiatisk stil på middagen, slängde ihop lite av varje. Kycklingfilé, bambuskott, paprika, nudlar och en drös annat. Det blev gott!
Kände mig inte ett dugg hungrig men det var jag märkte jag när jag började äta.
Värmen gör att man känner sig mindre sugen - känner mest bara för att dricka vad som helst som är iskallt. Sitter nu med ett stort kallt glas Fun Light saft och tittar på American Idol, sonen retas med mig och säger varje gång jag tittar att han redan vet vem som ska vinna - jag vill inte veta det ännu, de är ju fortfarande på uttagningarna här i svensk TV =)

Har lagt fram öronpropparna fullt synligt på mitt bord vid sängen - nu ska jag väl inte glömma dem när det är dags att lägga sig!

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter