Kimmietid

juni 24, 2009

En gammal utmaning från Nena

Vad heter du i mellannamn: Eva

Har du några syskon: En förlorad syster, en superfin syster, en besvärlig syster, en konstig bror =)

Vart går drömresan: Har en del favoriter jag gärna skulle se igen - New York - Berlin - Amsterdam - Paris och Cypern. (Skulle kunna räkna upp många fler finns många underbara platser)

Vart går mardrömsresan: Warzawa - Värsta resan i mitt liv.

Favoritmat: Grillat är gott, bäst av allt all Italiensk mat.

Mat du absolut inte äter: Inälvsmat.

Favoritämnet i skolan var: Engelska

Tråkigaste ämnet i skolan var: Fysik

Vilken hushållssyssla är den tråkigaste: Stryka tvätten.

Skostorlek: 39

Nämn 1 skådespelare du gillar: Finns så många - Clint Eastwood, Morgan Freeman, Kevin Spacey - jag kan hålla på i en timme så jag slutar nu =)

En film alla borde se: Oj, Smaksak - för en glädjekick - Mama Mia!

Drömyrket är: Kock.

Ett yrke jag aldrig skulle kunna ha: Telefonförsäljare.

Detta irriterar mig: Själviskhet, snobberi

Detta gör mig glad: Familj, Vännner

Vilken är din favorit bland Astrid Lindgrens karaktärer: Nils Karlsson Pyssling

Favoritmotto: När jag var ca 14-15 hittade jag på livsmottot: Allt nu - mer sen... tror det funkar hela livet faktiskt.

Jag utmanar de som känner sig utmanade.

Lämna gärna ett spår om du känner dig just det

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter