Kimmietid

juni 21, 2009

Hur ska jag komma upp klockan 6 imorgon

Klockan är 10,30 och har precis ätit frukost, hela min lediga vecka har varit såna slöa morgnar och det har varit jätteskönt. Finns risk att det kommer att kännas väldigt tungt imorgonbitti - men jag har ju mer semester att se fram emot så det gör det lite lättare.

Om en stund ska sonens pappa titta in, vi har hittat ett nytt sätt att förnya våra hem - byta prylar med varandra =). Nä, det var så att när jag köpte min nya tavla så plockade jag undan en annan, en som vi köpt tillsammans för länge sedan och då tänkte jag att han kanske ville ha den och det ville han gärna. Men då plockade han ner en annan, en som var en favorit för mig när vi var gifta och så undrade han om jag ville ha den istället och det ville jag - så nu ska vi byta tavlor. Billigt sätt att förnya sig =)

I övrigt idag så tänkte jag gå på en långpromenad och förhoppningsvis sitta ute och njuta av det fina vädret.

3 Comments:

  • At 2009-06-21 12:18, Anonymous Annica said…

    Härligt med omväxling och billigt är ju bäst. Det är kul o läsa hur bra ni kommer överens trots separation också.

     
  • At 2009-06-21 14:02, Blogger -Nena- said…

    Vad kul att ni kan byta så.

    Tycker också att det är så roligt att läsa att ni kommer så bra överens då jag själv har många vänner som skiljt sig och inte ens kan prata om barnen med varandra.

    Skönt att du har mer semester att se fram emot, då går det nog lättare att komma upp i morgon.
    Hoppas att du har det skönt i fina vädret

     
  • At 2009-06-21 15:24, Blogger Kimmie said…

    Annica & Nena: Ja, det var ett billigt sätt att få lite nytt.
    Vi kommer för det mesta väldigt bra överens, ibland blir någon förbaskad på något men det går oftast snabbt över.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter