Kimmietid

juni 19, 2009

Midsommarafton

Ännu så länge så är det solsken och fint ute - hoppas att det håller i sig.
Jag ska inte iväg förrän framåt kvällen, vi ska träffas 17,30 i min systers & svågers stuga. Sonen tycker inte det är så kul så han sticker hem till sin pappa ikväll istället. Jag förstår honom det är inga andra ungdomar i sällskapet.

Så ikväll blir det enligt tradition, Sill och potatis i stugan, det blir massor med jordgubbar och det blir dans på dansbanan. Jag är inte så såld på dansen på dansbanan men några danser får det bli och så brukar jag ta lotter.

Har precis varit och köpt en fin kruka och blomma till min syster och så har jag köpt världens största flugsmälla i neongrönt till min svåger =) och ett par neongröna potatiskrubbar-handskar (jag brukar alltid köpa någon fånig struntsak som han får).

Om jag inte är inne här igen innan kvällen så önskar jag alla en riktigt fin och rolig midsommarafton. Ta det lugnt med snapsen =)

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter