Kimmietid

juni 14, 2009

Sonen lite sjuk

Jag sov till lite över 10 imorse så underbart skönt! Solen har varit framme hela dagen och det känns också bra.
Stackars sonen ringde vid 11-tiden i förmiddags och var helt hes - han sa att han inte mådde bra och skulle komma hem tidigare, så han kom hem redan vid 13,30 tiden idag. Synd nu när jag har semester också men vi får väl hoppas att det är en snabbt övergående grej och att jag inte får den efteråt.

Hade tänkt att vi skulle grilla ikväll och hade plockat fram kycklingfilé ur frysen men sonen har helt kass aptit när han är krasslig så jag har rört ihop min kycklingsoppa iställetd det kan värma gott i en rivig hals.

Hoppas ni har en skön Söndag!

2 Comments:

  • At 2009-06-14 17:27, Blogger -Nena- said…

    Vad tråkigt med sjuka nu nr det är sommarlov och lite semester.
    Hoppas det går över fort och krya på sonen

     
  • At 2009-06-14 19:42, Blogger Kimmie said…

    Nena: Just nu verkar han lite piggare så vi får väl se imorgon.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter