Kimmietid

juni 12, 2009

Vilket eländigt väder

Det blåser full storm och det regnar, cykelturen hit var tung och blöt!
Bra att jag använde öronproppar inatt, jag hade dem för att inte bli störd av sonen och hans kompis men så slapp jag höra stormandet också.
Killarna lär väl sova halva dagen därhemma, jag vaknade till vid 4-tiden och då såg jag att det var tänt på toaletten. Det kan vara så att någon av dem vaknat och gått på toa men det kan lika gärna vara så att de först då skulle gå och lägga sig =).

2 Comments:

  • At 2009-06-12 09:28, Blogger -Nena- said…

    Ja fy vad det stormar och det ska bli värre i eftermiddag sa de på nyheterna.

    Ta det försiktigt när du ska hem så inget kommer farande.

     
  • At 2009-06-12 09:33, Blogger Kimmie said…

    Nena: Jo, jag ska vara försiktig - det är rätt obehagligt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter