Kimmietid

juni 11, 2009

Det borde vara Fredag idag!

Denna veckan har varit låååånnggg redan och det är bara Torsdag. Idag ska jag jobba in lunchen eftersom jag ska iväg till gynekologen i eftermiddag - hatar, hatar, hatar att gå dit men det är väl ett nödvändigt ont.
Sonen hade ställt sin mobil på att väcka honom vid 10,30, jag ringde hem vid 10,50 då fick jag ringa flera gånger innan det blev någon reaktion - han hade sovit trots att mobilen ringde. Han hade bestämt med en kompis därför ville han upp så det var ju bra att jag ringde. Nu skulle han bege sig hem till kompisen och senare idag kommer de hem till oss och så ska han sova över hos oss. Så ikväll blir det öronpropparna i! Killarna har beställt tacos till middag också har de inhandlat en flaska päroncider som ser ut som en champagneflaska så ska det firas att de gått ut nian =)

5 Comments:

  • At 2009-06-11 12:19, Blogger -Nena- said…

    *S* Fattar inte hur de kan sova trots att telefonen ringer. Vår lilla är likadan, en annan far ju av sängen av skräck nästan.
    Tur du fick väckt honom och öronproppar kan vara bra.

     
  • At 2009-06-11 12:35, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det är helt ofattbart! Jag är väldigt lättväckt själv.

     
  • At 2009-06-11 18:44, Blogger Helga - precious said…

    Nu borjar lovet och vissa staeller om dygnet. Vi som jobbar har lite besvaer kan man lugnt saega...

     
  • At 2009-06-11 21:01, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, upp ska man ju trots att man helst inte vill gå och lägga sig i vettig tid.

     
  • At 2009-06-12 10:31, Anonymous Hossan said…

    Träffade du min syster denna gången med? :-)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter