Kimmietid

juni 07, 2009

Redan Söndag

och jag längtar redan tills nästa helg =), jag har semester midsommarveckan så därför längtar jag redan. Ska bli härligt med en veckas ledighet i sträck.

Idag blev jag väckt av att undulaten fick spader utan att fönstret var öppet, jag får börja täcka över buren och flytta den en bit från fönstret så att han inte hör kvittrandet utifrån så tydligt. Jag vill inte vakna till det skrikandet när jag har semester. Har haft en lugn förmiddag, legat på soffan och läst också har jag varit på ICA och handlat hem lite som saknades.
Nu ska jag sätta igång med stryktvätten lika bra att ta det tråkiga nu så att det inte hänger över mig hela dagen.

Hoppas ni får en skön Söndag!

3 Comments:

  • At 2009-06-07 19:26, Anonymous Annica said…

    Skulle vilja ha en fågel men med tanke på 5 katter + en fosterkatt så näee. Grannen hade en undulat som ropade sitt namn jämnt.

     
  • At 2009-06-07 20:35, Blogger -Nena- said…

    Längtar också efter nästa helg. Denna vecka som kommer är det något var dag. Antingen med skola eller annat efter skoltid.
    Ska bli skönt när det är sommarlov och sedan semester i huset.
    Bara sommare kom tillbaka också.

     
  • At 2009-06-07 21:52, Blogger Kimmie said…

    Annica: Kanske inte blir så bra med fågel också då =)

    Nena: Javisst ska det bli skönt när man kan "bara vara"

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter