Kimmietid

juni 05, 2009

Fredagskvällen närmar sig

Har precis gjort internetbeställning på pizza för hemleverans till oss ikväll och det är precis lagom ansträngande idag.
Jag har i och för sig tvättid men det är ju inte så jätteansträngande.
Sen får vi se om sonen är trött och vill slappa och titta på en film med mig eller om dataspel med kompisar lockar mer ikväll. Jag tänker tillbringa kvällen i soffan oavsett vilket.

Lite otur hade vi för sonen fick punktering på vägen hem från skolan idag men han får gå iväg imorgon förmiddag och lämna in cykeln för reparation, tyvärr var reparatören ledig i helgen men vi får hämta den på måndag eller tisdag. Tur att jag skaffade en reservcykel till oss så han kan ta den till skolan på måndag i varje fall.

2 Comments:

  • At 2009-06-05 17:14, Blogger -Nena- said…

    Här blir det också pizza idag men vi får hämta den själv.
    Lilla dottern J ska ju på disco hela kvällen så hon fick mat innan resten av familjen kommit hem så jag orkar inte fixa mat en gång till.
    Pizzabagaren ska ju också leva ;)

    Ha det så skönt i soffan.

     
  • At 2009-06-05 17:27, Blogger Kimmie said…

    Nena: Helt rätt, ibland får man tillåta sig att vara lite lat - så är det gott också =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter