Kimmietid

maj 31, 2009

Så sömnig

Förstår inte varför men jag är jättesömnig, inte precis läge att lägga mig och ta en tupplur nu. Har fått undan allt som var kvar av det jag tänkt klara av i helgen.
Städat köket - orkade inte med det igår, strukit tvätten, varit på Minneslunden och varit och handlat. Kvar är bara att laga middag och det blir kycklingfilé till mig och sonen ikväll. Hade ingen fantasi och det är alltid gott.

Sonens skolvecka blir säkert rätt bekväm skulle jag tro. De har inga normala lektioner utan ska jobba med en teaterföreställning vi alla ska titta på när det är avslutning, sonen vill inte stå på scen så han ska jobba med scenografin, han hoppas på att det ska innefatta snickrande, återstår och se vad det blir.
Så på Torsdagkväll är det baldags och det blir säkert spännande, är mycket nöjd med mig själv efter att jag lyckats knyta en snygg slipsknut alldeles själv - jag trodde att jag hade glömt hur man gjorde men det fanns visst kvar i fingrarna. Brukade hjälpa min pappa med det men det var hemskt länge sedan.

1 Comments:

  • At 2009-05-31 19:19, Anonymous Hossan said…

    Det är fredagskvällen som sitter kvar i kroppen ;-)

    Skickligt av dig att själv klara av slipsknuten, det hade inte jag kunnat (har aldrig gjort)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter