Kimmietid

maj 30, 2009

Lördagen är här

Har varit seg med att komma ur sängen idag, vaknade i ok tid men fastnade med boken istället för att stiga upp och sätta igång. Det är skönt att lata sig =)
Idag ska det städas är tanken också ska jag ut en sväng och hitta en slips till sonen den han hade tänkt ha ser alldeles för bred ut tycker jag.

Igårkväll var Hossan här vi käkade pizza snackade och tittade lite på TV.
Det var trevligt även om det blir mycket prat om sådant som är sorgligt och jobbigt, det är ju rätt naturligt att det blir så när man förlorat en familjemedlem som Hossan nyligen har gjort.

3 Comments:

  • At 2009-05-30 17:44, Anonymous Annica said…

    Kul med middagssällskap.
    skönt för Hossan att ha dig (tror jag då jag läst mellan raderna) att prata med som varit med om det hon är just nu.
    Hoppas ni får det fina vädret de lovat.Här är det SOL

     
  • At 2009-05-30 17:44, Anonymous Hossan said…

    Det var skönt att prata av sig, hoppas att jag inte gjorde dig alltför ledsen med mina frågor och funderingar.
    Kram

     
  • At 2009-05-30 19:58, Blogger Kimmie said…

    Annica: Alltid trevlig att umgås med en god vän.

    Hossan: Absolut inte, men visst dyker saker upp när man pratar om sådant speciellt som det inte var så länge sedan det gällde min syster.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter