Kimmietid

juni 01, 2009

Sommarvädret är här nu väntar vi bara på sommarlovet

Ja, även jag längtar till sommarlovet. Tycker det är mycket nu - det är ju sonen i huvudsak som far omkring som en skottspole men det kräver en del planering även för mig. Har tagit en semestervecka midsommarveckan och det ska bli så skönt.
Sen har jag tre veckor lite senare men denna första vecka känns välbehövlig och jag vill ha den helst med en gång.

Har som nästan alltid natten mellan söndag och måndag sovit uselt, blev inte många timmar.

Ha en bra dag!

1 Comments:

  • At 2009-06-02 09:35, Blogger Helga - precious said…

    Jag har en bit kvar till sememstern i år, men har plockat ut en kompdag runt midsommar och två tjänstledighetsdagar i slutet av juni. Längtar efter sommarlov jag med...

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter