Kimmietid

juni 04, 2009

Tunga ögonlock

Så trött, så trött - känner mig som en gammal tant som håller på och gnäller om hur trött jag är =).
Det var studentfest i lägenheten mitt emot min igår och festen sköttes snyggt man hörde bara lite musik inte så högt och lite sorl ibland - det var när gästerna en efter en skulle gå hem som det blev lite jobbigt. De envisades att prata högt en stund i trapphuset varje gång någon gick hem och det var i rätt många omgångar - varje gång blev jag väckt. Det är sånt man får stå ut med, inget att gnälla om men trött blir man.

Morgonen var också lite konstig, när jag steg upp var himlen kolsvart en stund senare var det sol och sedan började det regna - det hann reda upp sig tills jag skulle cykla iväg då var det sol och fint. Hoppas solen stannar framme nu.
Ha en bra dag!

5 Comments:

  • At 2009-06-04 08:13, Anonymous Hossan said…

    Inte många som tänker på hur högt det låter när man står och pratar i trapphuset. Jobbigt att bli väckt hela tiden!

    Snart är det helg!

     
  • At 2009-06-04 08:15, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Ja, det händer så sällan så det gör inget men som sagt trött blir man.

     
  • At 2009-06-04 18:48, Blogger Helga - precious said…

    Då förstår jag om du är trött idag... Här har stora delar av området haft strömavbrott 49.000 hushåll hörde jag på radion. Vi klarade oss :)

     
  • At 2009-06-04 19:24, Blogger -Nena- said…

    Visst står man ut när det inte är så ofta et händer men det är ändå jobbgt att man blir väckt hela tiden.

    Hoppas natten blir lugn så att du får sova ut och nu är det ju snar helg igen.

     
  • At 2009-06-04 19:31, Blogger Kimmie said…

    Helga: Strömavbrott är så jobbigt! Skönt att ni klarade er.

    Nena: Ja, de är väldigt skötsamma i vanliga fall så då gör det inte så mycket. Sömnen inatt lär det inte bli mycket med eftersom sonen är på bal =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter