Kimmietid

juni 08, 2009

Ännu en måndag är igång

Det var lite väl kallt imorse tyckte jag för att vara juni, hade på mig en fleecejacka och kom på mig själv med att dra in händerna i ärmarna för det var kyligt. 3 dagar kvar för sonen - de håller på med förberedelserna inför teaterföreställningen vi föräldrar ska få se på Onsdagkväll, den ska visst spelas upp för övriga högstadiet på dagen på Onsdag också. Han har i varje fall korta dagar och längtar verkligen till sommarlovet (det är så nära nu).

Vi hade en skön kväll igår, sonen fick hjälp av sin pappa med att få rätt på växlarna som behövde ställas in lite på hans cykel. Jag lagade Lasagne till oss och det ska vi ha ikväll också så ikväll kan jag vara extra-slapp =)

2 Comments:

  • At 2009-06-08 12:26, Anonymous Pisan said…

    Härligt att ha middagen klar redan. Lasagne är ju sååå gott! Hoppas du får en fin måndag, trots kylan :-) Får hoppas att det blir lite varmare under dagen. KRAMISAR!!

     
  • At 2009-06-08 12:59, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Jo, det smakar fint! Lite mer värme vill vi ha, just nu så småregnar det =(

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter