Kimmietid

juni 09, 2009

Bra kväll

Vi har ätit vår korvgryta och den smakade bra - så har jag tagit sonen med mig till ICA, han får följa med ibland och hjälpa till och bära när jag ska köpa hem Coca-cola de där 2 liters flaskorna väger en del. Det är ju huvudsakligen han och hans kompisar som dricker den.
Så har jag börjat plocka med att lägga ner CD-skivor i lådorna jag köpte, det ser bra ut så jag ska köpa fler i helgen eller nästa vecka. Just nu har jag ett helt skåp bara till CD-skivor och det skåpet tänkte jag försöka sälja på blocket, ska sätta en bokhylla som jag redan har (halvhög) där istället och med dessa snygga lådor med cd-skivor istället. Bokhyllan är svart så jag tänkte att varva vita och svart lådor, förhoppningsvis ser det bra ut. Så funderar jag på att köpa en ny tavla sen att hänga över bokhyllan. Det är inga stora förändringar men det är kul.

2 Comments:

  • At 2009-06-09 20:19, Blogger -Nena- said…

    Kul att förändra lite hemma ibland.

    Vilken bra present du httade till lärarna. Här har de samlat in pengar till mentorerna så i år får någon annan hitta på present.

     
  • At 2009-06-09 20:31, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja det hade varit bättre om de samlat in, men nu får de en present från varje elev istället - det blir ju en faslig massa.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter