Kimmietid

juni 24, 2009

Ännu en underbar sommardag

Så var jag på jobb igen, inte mycket spännande som händer just nu.
Det är jobb på dagarna och så har det inte hänt så mycket på kvällarna.
Sonen är med kompisar och jag har bara tagit det lugnt. Ett litet ryck blev det igår så toaletten blev städad och så blev det en tur till ICA - jag storhandlade och cykeln var fullastad trots det så hade jag glömt mat till Undulaten så jag får väl in en tur idag också, kunde skickat sonen men jag tror jag behöver tändvätska också och det får han inte köpa.

Hoppas ni har det bra i värmen!

6 Comments:

  • At 2009-06-24 09:26, Anonymous Pisan said…

    Ja, ännu en fin sommardag. Önskar dig en bra dag! Kram!! :-)

     
  • At 2009-06-24 09:35, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Tack Pisan, detsamma till dig.

     
  • At 2009-06-24 13:01, Anonymous Annica said…

    Varför får han inte köpa tändvätska? Är det åldersgräns på det i Sverige?
    Bara nyfiken av mig :-)

     
  • At 2009-06-24 13:04, Blogger Kimmie said…

    Annica: Yep i varje fall i den butiken jag handlar - han har försökt en gång, han får inte heller köpa tändare.

     
  • At 2009-06-24 14:20, Blogger -Nena- said…

    Ja lilla pippin måste ju ha mat ;)

    Tror inte att man får köpa tändvätska i vår affär heller om man bara är 15/16 år, inte tändare heller men tyvärr är det inte all personal som fattat det och det var killar som är yngre än vår J som köpte tändare.

     
  • At 2009-06-24 17:44, Blogger Kimmie said…

    Nena: Klart Pippin ska ha mat! =)
    Det är väl rätt bra med åldersgränserna tror knappast sonen hade startat någon brasa men det finns ju andra som kan komma på den typen av ideér

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter