Kimmietid

juni 26, 2009

Fredagkväll

Så skönt med fredag - att veta att väckarklockan inte börja bråka med mig klockan 06,10 räcker för att göra mig glad =) snacka om att vara lätt att göra nöjd.

Sonen hade redan stuckit till sin pappa när jag kom hem, det är pappahelg.
Hade en stunds besök av en kollega som bor ett kvarter bort, de ska ha stort kalas i helgen och hon behövde låna lite stolar och jag har en hög extrastolar på min uteplats - enkla stapelbara plaststolar och det passade dem perfekt eftersom de tänkt ha trädgårdsfest och inte hade sittplatser så det räckte.

Börjar fundera på att fixa till något att äta men är inte så hungrig än och vet inte vad jag är sugen på - stor risk att det blir ett par vårrullar, min snabba lösning när jag är själv.

2 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter