Kimmietid

juni 30, 2009

Ogräs och myror

Fick ett ryck på kvällen när det började bli lite svalare på uteplatsen, skulle egentligen bara vattna men så var det ogräs mellan plattorna och sen hade det kommit massor med myror bakom en stor kruka så det blev ogräsplockning, sopat och spritt ute lite myrgift. Så jag höll på en stund därute.
Sedan blev det ännu en halvt sömnlös natt, jag kom ihåg öronpropparna men det var helt omöjligt att sova. Jag vände och vred mig i timmar. Tröttast är man såklart när det är dags att stiga upp. Att det är oerhört varmt gör det inte lättare att sova.
Inatt hoppas jag på att ren utmattning ska hjälpa.

4 Comments:

  • At 2009-06-30 10:56, Blogger Helga - precious said…

    Usch då... trist när man inte kan sova ordentligt. Här blev det väl en 10 timmars sömn efter en natt med väldigt lite sömn natten före...

     
  • At 2009-06-30 11:46, Blogger Kimmie said…

    Helga: Skönt när man ta igen lite extra sömn - om inget annat får jag väl sova till helgen =)

     
  • At 2009-06-30 12:15, Anonymous Annica said…

    Har jättesvårt att få sömn i denna värme. Får väl sova igen allt i vinter som man förlorat i sommar
    :-)

     
  • At 2009-06-30 13:29, Blogger Kimmie said…

    Annica: Kanske kan man gå i ide då.
    Sova en månad eller två =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter