Kimmietid

juli 09, 2009

Soffan, boken och drömmar

Har tillbringat en del tid i eftermiddag liggande på soffan med min bok, härlig avkoppling. Men eftersom jag inte kan vara så lugn hur länge som helst så fick jag ett ryck och har nu bakat drömmar, sista plåten står i ugnen och här doftar underbart. Tänkte jag kunde lägga lite tid på något sådant eftersom vi har rester till middag idag, sonen ska äta tacos igen och jag ska ha korvgryta från frysen.

Imorgon är det visst fredag ryktas det, jag har absolut noll-koll. Då ska sonen till sin pappa på kvällen.

2 Comments:

  • At 2009-07-09 19:04, Anonymous Annica said…

    Sköna dagar och bara göra det man har lust med och samtidigt få nåt gott av dessa blåsiga,regniga dagar

     
  • At 2009-07-09 20:50, Blogger Kimmie said…

    Annica: Härligt är det, vi har inte så illa med vädret som ni tycks ha, det blåser och kommer någon enstaka skur men sedan kommer solen igen.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter