Kimmietid

juli 06, 2009

Frukostbesök

Min syster ringde igår och frågade om hon fick bjuda in sig själv på frukost idag - och det fick hon så klart. Så vi har suttit på uteplatsen och ätit goda mackor, var och köpte italienskt lantbröd imorse, gott pålägg, apelsinjuice och kaffe. Mums!
Min syster och svåger reser på semester snart och är inte hemma när jag fyller år senare i veckan så hon kom med presenter till mig =), jag fick några fina flaskor rödvin och en jättefin "glasljusstake" som är som ett långt glasrör med plats för 6 värmeljus, i röret kan man stoppa in de dekorationer man vill ha. Den var fin.
Nu har systern gett sig iväg, sonen ska snart iväg och klippa sig.
Ikväll blir det IKEA igen - fast denna gång inte till fots.

Ha en skön Måndag!

5 Comments:

  • At 2009-07-06 15:16, Blogger -Nena- said…

    Vad mysigt med frukostbesök så där.
    Låter som en fin present.

    Skönt att ni slipper gå till IKEA idag ;)

     
  • At 2009-07-06 15:57, Blogger Kimmie said…

    Nena: Det var jättemysigt, så dags är det svalt och skönt på uteplatsen också. Presenten blev jag helnöjd med =)

     
  • At 2009-07-06 18:30, Anonymous Annica said…

    Grattis på födelsedagen i förskott.
    Trevligt med frukostsällskap och en fin present till på det låter inte helt fel.

     
  • At 2009-07-06 18:44, Blogger Helga - precious said…

    Ibland är den enkla samvaron bäst! Vad kul att du fick paket - synd bara att de inte kan komma på födelsedagen...

     
  • At 2009-07-06 20:35, Blogger Kimmie said…

    Annica: Tackar, det var mysigt med både present och sällskap =)

    Helga: Ja, men det gick bra såhär också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter