Kimmietid

juli 02, 2009

Lagom till semestern ska det fina vädret försvinna

Skulle väl vara rätt typiskt! Nåja, jag är ingen soldyrkare direkt - men vill gärna kunna vistas utomhus i varje fall. Vi får väl se om de har rätt i tidningarna, de skriver att på söndag försvinner värmen. Det får i och för sig gärna vara några grader svalare men konstant ösregn vill vi inte ha. Det blir vad det blir - inget man kan styra över ändå.

Idag är värmen här på jobb i det närmaste plågsam, sitter rakt upp och ner och svettas - Äckligt! Var ute ett ärende på lunchen och passade på att köpa mig en Milkshake också, jag behövde kyla hjärnan kändes det som. Den smakade fint men jag blev proppmätt.

1 Comments:

  • At 2009-07-02 15:14, Blogger -Nena- said…

    Ja nu jag så där lagom vaken igen och datorn är ju bra för det är inte så ansträngande ;)

    Typiskt om det nu ska bli sämre väder när de flesta går på semester.
    Nåja bara man kan vara ute utan regnkläder så är det väl ok och som sagt, man kan ju inget göra åt det i alla fall.

    Milkshake lät ljuvligt, hade nog lindrat en aning ömmande hals.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter