Kimmietid

juli 05, 2009

Nu är vi helt slut

Sonen och jag begav oss till IKEA idag, vi skulle titta på data/skrivbord och vi hittade ett med tillhörande lådhurts som sonen tyckte var riktigt snyggt (jag med) och som var till rimligt pris också. Det var ju trevligt - det som gjorde det hela mindre trevligt var att jag precis när vi kom fram till IKEA upptäckte att jag hade punktering =( - det var rätt länge sedan sist jag hade det men typiskt måste det hända när vi är så långt hemifrån. Så vi har gått hem skiftats om att halvbära min cykel och att gå med den andra, vi är båda helt slut nu och jag som har stor brist på muskler i amarna är helt slutkörd. Vi har varit borta i rätt många timmar. Puh!
Nu blir det inte mer aktivitet idag, hade tänkt stryka men det får vänta tills imorgon tror jag - mina stackars armar behöver vila.
Förhoppningsvis kan sonens pappa tänka sig att hjälpa oss att inhandla bordet för det klarar jag inte med cykel =).
Hoppas ni har en mindre slitsam Söndag.

4 Comments:

  • At 2009-07-05 19:04, Blogger -Nena- said…

    Oj det lät verkligen inte kul det där. Förstår om ni var slut och hade trötta ömma armar när ni kom hem.

    Kul att ni fann ett datorbord i alla fall och hoppas ni får hjälp hem med det.

     
  • At 2009-07-05 19:29, Blogger Kimmie said…

    Nena: Får erkänna att vi skrattade som idioter hälften av tiden - det gjorde ont och var jobbigt men om man försöker se det hela "utifrån" så inser vi hur löjliga vi såg ut =). Sonens pappa hjälper oss med resten av inköpet.

     
  • At 2009-07-05 20:14, Anonymous Annica said…

    Haha skulle vilja se dig lasta skrivbordet på pakethållaren på cykeln jag.
    Nyfiken undrar jag vad nya skrivbordet heter om man kan kolla på Ikea sidan.

     
  • At 2009-07-05 20:15, Blogger Kimmie said…

    Annica; Klart du kan: det heter Mikael och är i svart/brunt, hursten heter också Mikael och är i svart/vitt. Vi tror det blir fräckt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter