Kimmietid

juli 08, 2009

Tacokväll

Sonens kompis ska sova över här ikväll så vi har ätit tacos, på deras önskemål.
Fick ner källaren och hämta upp reservmadrassen som står där för nu har ju sonen inte längre någon bäddsoffa. Madrassen har sedan legat på uteplatsen och blvit luftad.
Efter all aktivitet i början på dagen så har det varit lite lugnare, har suttit på uteplatsen och läst, jag och killarna fikade på fruktsallad (ibland blir jag bara så sugen på det). Nu sitter jag och tittar på ett inspelat avsnitt av American Idol samtidigt som jag kikar runt här.
Min favorit ännu så länge heter Danny Gokey - om ni vet så berätta inte för mig hur det går för honom.

3 Comments:

  • At 2009-07-08 21:47, Blogger Hossan said…

    Bra med lugna dagar också, även om jag har svårt att se dig ta det helt lugnt (en hel dag) :-)

     
  • At 2009-07-08 22:02, Blogger Kimmie said…

    Nä, då får jag nog vara sjuk eller nåt. Något måste jag göra =)

     
  • At 2009-07-09 08:10, Anonymous Hossan said…

    Va?! Är du inte uppe än? Jag som förväntade mig att läsa något nytt inlägg här nu :-D

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter