Kimmietid

juli 08, 2009

I fixartagen

Så mycket man får gjort när man är ledig, detta trots att jag tycker att jag tar det väldigt lugnt och slappar en hel del.
Idag har jag varit iväg till ÖB och Allfrukt, laddat upp med hygienprodukter på första stället och med frukt och grönsaker på det andra.
Sedan har jag sorterat ur två av mina kökslådor som var fyllda med allt möjligt skräp som jag inte använder - har slängt en massa.
Nu håller jag på med tvätten och min syster som reser utomlands på semester imorgon tittade in en liten stund och ville se hur det blivit med sonens nya skrivbord.
Ännu ett pass på crosstrainern har det blivit också.
Allt detta och klockan är bara lite över två.
Nu skulle jag vilja hitta lusten till att sortera och slänga skräp i min klädkammare också men den lusten dyker förhoppningsvis upp någon annan dag. Det är ett större projekt än några kökslådor så det känner jag inte riktigt för.

2 Comments:

  • At 2009-07-08 18:40, Anonymous Annica said…

    Ska man göra garderobsrens ordentligt ska det vara en sval dag och kasta ut allt för gå igenom rubbet.

     
  • At 2009-07-08 19:00, Blogger Kimmie said…

    Annica: Ja, det låter helt för jobbigt =) - problemet är att jag länge har skjutit på det.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter