Kimmietid

maj 16, 2009

Tvätten klar - städningen på gång



Så har all tvätt blivit torr och sorterad. Stryktvättshögen ligger på en stol tills imorgon resten är undanstoppat. Städningen är fortfarande i gång men jag behövde en paus. Har bara köket kvar + en hög med papper jag skulle behöva gå igenom.

Blir det melodifestival ikväll? Jag är inte lika road av den stora tävligen som av de svenska uttagningarna men det lär väl stå på ändå - får spela in Robinson.
Har inte hört låtarna så jag vet inte vad som är bra - har bara hört Sveriges, Norges och så Malmökillen Arash som tävlar för Azerbajdzjan. De två sista tyckte jag båda var rätt bra. Den svenska tycker jag inte alls om - däremot kan hon ha en chans för att det är så annorlunda.

Nu är det nog dags för en kopp kaffe igen, innan jag städar klart.

1 Comments:

  • At 2009-05-16 18:53, Blogger -Nena- said…

    Jag är ju inte så glad i de svenska uttagningarna heller men hellre de än denna låååånga.
    Får se vad töserna vill se.

    Ha en bra kväll.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter