Kimmietid

maj 14, 2009

Arbetsdagen flög förbi

Visserligen är det rätt trist att arkivera men jag hade musik på och ibland kom en eller annan kollega in och snackade lite så det flöt på, jag blev klar med den bit jag ville ha klar idag redan strax efter lunch. Efter det kom min chef med en hel drös viktiga dokument som han ville att jag skulle scanna in och sända till en del olika personer - med detta blev det en del pysslande och det tog upp nästan resten utav dagen. Så nu lär det bli fullt upp imorgon också för jag hann inte med så mycket av mitt vanliga jobb. Så mycket roligare på jobb när man har fullt upp.

Känns lite tyst och tomt här hemma när inte sonen är här, han brukar visserligen vara mycket med kompisar men de är ju nästan alltid här så det brukar vara lite liv här hemma för det mesta. Men han kommer hem igen imorgon eftermiddag och så har han och jag bestämt att vi ska gå och äta på ett hamburgerställe innan han ska till sin pappa - pappan skulle något med jobbet så han kommer inte hem förrän senare ändå.
Ska testa ett ställe som har en jättestor hamburgermeny, inte någon av de vanliga kedjorna utan en liten restaurang. Sonen har varit där tidigare med sin pappa men jag har aldrig testat.

4 Comments:

  • At 2009-05-14 21:23, Blogger -Nena- said…

    Det blir så annorlunda när man vet att de inte kommer hem på kvällen.
    Hoppas sonen har det bra på lägret.

    Låter mysigt med restaurangbesök imorgon.

     
  • At 2009-05-14 21:46, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, visst blir det! Men det är väl bara att vänja sig våra barn blir bara större och mer självständiga.

     
  • At 2009-05-15 09:12, Anonymous Hossan said…

    Ha det så mysigt på restaurangen ikväll!

     
  • At 2009-05-15 09:23, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Tack tack

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter