Kimmietid

maj 11, 2009

Som en gammal gumma

Vet inte hur jag har legat inatt men när jag skulle upp kunde jag knappt ta mig ur sängen. Det gjorde oerhört ont i ryggen, måste ha legat jättekonstigt.
Efter många om och men så kom jag upp och efter en stund så lättade det lite så att jag kunde resa mig upp ordentligt. Usch, det var inte skönt att klättra in i badkaret när jag skulle duscha kan jag säga. Sånt som man inte ens tänker på i normala fall. Bädda sängen var ingen höjdare heller, man tänker inte på hur mycket man bockar och böjer sig då.

Ikväll ska det bli spännande att höra vad sonen har att berätta om dagen, de skulle ha danskurs på förmiddagen han skulle lära sig lite foxtrot och lite bugg. Grunderna i varje fall.

2 Comments:

  • At 2009-05-11 09:12, Anonymous Hossan said…

    Hoppas att det släpper helt snart!

    Jag är en som gammal gumma varje morgon och rätt mycket annars med.

     
  • At 2009-05-11 09:22, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Det har lättat en hel del, känner det mest när jag reser mig eller sätter mig ner.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter