Kimmietid

maj 06, 2009

Promenad efter jobb



Nu är solen tillbaka igen, på kvällarna tittar den fram.
Sonen och jag har varit ute och promenerat tillsammans, en runda på ca 45 minuter.
Kul när han har lust att hänga med. Hade färdig mat så då hade jag tid att ta en runda direkt efter jobb.

Så har jag hunnit med att renbädda min säng, har plockat fram lakan till sonen också men han ville vänta tills imorgon och det går ju bra.
Hade gjort ett nytt försök att beställa ett par blusar på postorder och denna gången blev det bra så jag har strukit en blus också som jag antagligen tar på mig imorgonkväll när jag och 3 väninnor ska träffas, ska bli trevligt imorgon och efter det så är det fredag igen, hur gick det till?

4 Comments:

  • At 2009-05-06 21:01, Blogger Hossan said…

    Ja, vad ska jag ta på mig, har inte ens hunnit fundera på det. Fast jag får väl ta det jag har om det finns något som passar annars kommer jag näck eller i mysdressen (fniss)

     
  • At 2009-05-06 21:24, Blogger Kimmie said…

    I så fall rekommenderar jag nog mysdressen =)
    Det är inget tjusigt ställe och inte så noga, jag hade bara stoppat det mesta i tvättkorgen som jag gillar och tänkte därför stryka den nya. Vi ses imorgon.

     
  • At 2009-05-07 07:54, Blogger Helga - precious said…

    Promenad och nybäddad säng och nya kläder... låter härligt!

     
  • At 2009-05-07 08:10, Blogger Kimmie said…

    Helga: En bra kväll i det stora hela faktiskt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter