Kimmietid

maj 06, 2009

Ny grå dag

Det blev regnstället på idag också, nu kan det nog räcka tycker jag.
Vissa säger att det ska bli finare till helgen igen och det kan man ju hoppas på.
Hoppas i varje fall att det blir bättre innan slutet av nästa vecka då sonen ska på läger - tanken är att de ska vara utomhus väldigt mycket och det blir mindre kul om det regnar hela tiden.

Ikväll har jag tänkt göra lite nytta, byta lakan och lite annat pyssel därhemma.
Ska ut på torsdagskvällen och har tvättid direkt efter jobb på fredag så då är det bra om det är fixat innan.

3 Comments:

  • At 2009-05-06 10:20, Anonymous Annica said…

    Har snott solen till mig idag. Trodde jag för det skulle jag nog varit tyst om för nu försvann den medan jag skrev detta.
    Men så länge det inte regnar så är det okey trots allt

     
  • At 2009-05-06 10:34, Blogger Kimmie said…

    Annica: Ok, du kan ha den ett tag sedan får du dela med dig =)

     
  • At 2009-05-06 17:27, Anonymous Hossan said…

    Just nu lyser solen allt vad den kan, jag tror att den försovit sig!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter