Kimmietid

maj 01, 2009

En del avklarat

Nu har jag städat klart vardagsrummet, mitt sovrum och badrummet. Resten ska jag nog kunna hinna med under helgen eller kanske jag får ett ryck till senare idag.
Har varit en tur till ICA också och köpte där ett par blommor till uteplatsen men det var till krukorna jag har därute, de hade inget direkt urval för att plantera.
Kanske blir det en cykeltur till någon annan affär för att fixa det.
Håller på att tvätta också och tänkte att det skulle bli klart innan jag sticker iväg någonstans. Det är inte dumt med en extra dags ledighet, då hinner jag få undan en massa måsten och får extra mycket ledighet under resten av helgen.
Ska snart ner i tvättstugan igen - när jag varit där blir det nog boken och uteplatsen en stund.

4 Comments:

  • At 2009-05-01 21:45, Blogger -Nena- said…

    Sköt när man får gjort en massa och ändå har hela helgen kvar.
    Så borde det vara oftare.

     
  • At 2009-05-01 21:46, Blogger Kimmie said…

    Nena: Ja, det känns lyxigt!

     
  • At 2009-05-02 01:58, Anonymous Annica said…

    Härligt och få bort en massa måsten före den riktiga helgen är här och man kan njuta av den.

     
  • At 2009-05-02 08:41, Anonymous Hossan said…

    Vad flitigt du har varit!

    Ha det så trevligt på tjej-lunchen idag!

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter