Kimmietid

april 28, 2009

Känner mig dammig

Eftersom det är så pass lugnt här på jobb så bestämde jag och en kollega oss för att rensa ut ett förråd som ingen har gått in i på flera år!
Vi fyllde nästan halva containern här + 2 soptunnor till pappersåtervinningen.
Så nu känner jag mig som om jag sitter här med ett dammlager över mig.
Vi hittade så mycket gammalt skräp - skönt att det är gjort.
Det har under alla år aldrig funnits tid till att ta tag i något sådant, tyvärr finns det tid nu - vi har siktat in oss på ett annat rum som vi ska kolla igenom alla skåp i en annan dag.
Nu ser jag fram emot att sticka ut en tur på cykeln på lunchen och skaka av mig dammet =)

4 Comments:

  • At 2009-04-28 12:30, Anonymous Pisan said…

    Låter härligt med en cykeltur mitt på dagen. Vad duktiga ni varit som röjt så :-) Kram!

     
  • At 2009-04-28 16:23, Blogger Hossan said…

    Skönt att ni hittar något att göra, dagarna blir evigheter när det är för lite.

     
  • At 2009-04-28 17:19, Blogger Kimmie said…

    Pisan: Det var skönt.

    Hossan: Man får vara lite kreativ.

     
  • At 2009-04-29 10:52, Blogger -Nena- said…

    Det är ju bra att det finns något att hitta på när det är för lugnt men det är ju inte så kul att det är så lugnt.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter