Kimmietid

april 24, 2009

Mysigt

Vilken skön fredagskväll vi har! Jag har som vanligt tvättat men det är klart nu, Sen har sonen och jag tittat på en film som vi båda gillade - Stranger than fiction -en lite udda komedi.
För att hämta hem vår middag cyklade sonen iväg (jag fixade med tvätten) och hämtade det blev Kebab till honom och Fish & Chips till mig båda blev mätta och nöjda.
Sen har vi medan vi tittade på filmen smaskat lite på en blandad skål med bilar och husvagnar - Nena skrev ju att hon testat Ahlgrens husvagnar och eftersom jag gillar bilar så måste vi testa. De gula och de rosa husvagnarna var mumsiga, de gröna smakade parfym. Nu är jag väldigt nöjd och mätt och ska ta mig ett glas vin tror jag.
Så mysigt med fredag!

1 Comments:

  • At 2009-04-24 21:32, Blogger -Nena- said…

    *fniss* Husvagnarna ja, här hemma ligger det också bara gröna kvar nu från påsen. Kan man köpa en påse med rosa och gula bara tro ;)

    Jag blev frestad när du skrev om kebaben så det har vi haft idag *S*

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter