Kimmietid

april 20, 2009

Skönt med kväll

Burgare smakade gott! Vi var båda hungriga. Nu närmar sig klockan 21 och jag tänkte faktiskt lägga mig på sängen och titta på Cityakuten. Jag är frusen och känner mig hängig men det är säkert bara övertrötthet så det bör kännas bra imorgon igen.

Sonen fick ett mail med mer info från nya skolan det kommer troligtvis inte att hålla på så länge som det lät från början så han ville cykla hem istället för att sova hos sin pappa imorgon och det går såklart bra.

Nu loggar jag ut för dagen - Sov Gott!!

4 Comments:

  • At 2009-04-21 00:20, Anonymous Annica said…

    Pirrigt med besök på blivande skolan.
    Nu sover du nog och jag är på väg i säng för nu är det jag som börjar bli frusen och det betyder kroppen vill sova för min del

     
  • At 2009-04-21 07:32, Anonymous Hossan said…

    Hoppas att du mår bättre idag och att du fått sova gott

     
  • At 2009-04-21 07:52, Blogger -Nena- said…

    Hoppas att du fått sova gott i natt och att det frusna bara berodde på övertrötthet.

     
  • At 2009-04-21 08:02, Blogger Kimmie said…

    Annica, Hossan & Nena: Tack, jag har sovit bättre inatt än natten innan men har vaknat några gånger med ont i halsen. Hoppas ni sovit gott också.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter