Kimmietid

april 20, 2009

45 minuter tills arbetsdagens slut

Jag har blivit lite piggare faktiskt, men hela förmiddagen var bedrövlig.
Även om jag känner mig mer mänsklig så ser jag fram emot att komma hem.
Ikväll ska sonen och jag bara äta hamburgare till middag, skönt att jag hade något lätt på gång en sån här dag. Med goda tillbehör så duger det bra.

Sonen hade ingen läxa idag så en kompis skulle visst komma hem till oss efter skolan. Annars är det en hel del nu både vanliga prov, nationella prov och läxor.
Men det är väl slutruschen som har inletts, på slutet kan de väl knappt hinna plugga så mycket för det ska hända så mycket annat då.
De ska utöver alla festligheter också hinna med att åka på läger och på en studieresa utomlands.

Imorgonkväll är det dags för honom att besöka den blivande skolan, så då sover han antagligen hos sin pappa för han bor väldigt nära den skolan. Enklast så.

3 Comments:

  • At 2009-04-20 19:38, Blogger -Nena- said…

    Skönt att du blev lite piggare.
    Hoppas du får sova gott i natt.

    Ja nu är det snart dags för nationella igen.
    Spännande med besök på blivande skola.

     
  • At 2009-04-20 20:12, Anonymous Hossan said…

    Tack för hjälpen!

     
  • At 2009-04-20 20:51, Blogger Kimmie said…

    Nena: Hoppas du också får sova gott inatt.

    Hossan: Inte så mycket till hjälp.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter