Kimmietid

april 15, 2009

Mitt i veckan

Redan Onsdag! Har drömt stökiga drömmar om tjuvar inatt =), drömde att jag kom hem och min uteplats var tömd - alla möbler och parasollen och grillen var bara borta.
Det var så verkligt att jag faktiskt fick gå och kolla när jag vaknade om det var sant =)
Alla prylar var där de skulle vara så det var bara en tokig dröm.

Idag var sonen om möjligt ännu tröttare han orkade knappt prata, han hade svårt att somna igår och det sätter sina spår. Sen hade han träningsvärk så han knappt kunde gå, gympaläraren hade enligt honom "torterat" dem - något styrkepass utöver det vanliga.

Det underbara vädret håller i sig!!!

6 Comments:

  • At 2009-04-15 09:21, Anonymous Anonym said…

    Tur att det bara var en dröm ;)

     
  • At 2009-04-15 09:34, Blogger Kimmie said…

    Helga: Ja, ibland rör man till det när man sover.

     
  • At 2009-04-15 10:53, Blogger Hossan said…

    Sno dina utemöbler?! De skulle bara VÅGA!
    Obehagligt när drömmarna är så verkliga.

     
  • At 2009-04-15 11:04, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Fniss!

     
  • At 2009-04-15 15:57, Blogger -Nena- said…

    Ja ibland kan det bli så att man inte vet vad som är dröm eller sanning.
    Tur det var en dröm.

    Gympaläraren tyckte kanske de ätit för mycket påskgodis ;)
    Samma var det här hemma med lilla J, hon klagade också lite på hårt pass och syrran M ler och säger att det är skönt med teori bara *fniss*

     
  • At 2009-04-15 16:12, Blogger Kimmie said…

    Nena: Så var det nog, för mycket påskgodis det tänkte jag inte på =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter