Kimmietid

april 10, 2009

Vilken underbar dag!

Sonen och jag har just flyttat in efter att ha suttit på uteplatsen och läst ett bra tag. Jag älskar ju att läsa och i hans fall är det så att en bok ska vara färdigläst till ett visst datum i skolan och han tyckte det var rätt skönt att sitta där ute han också.
Innan jag satte mig där var jag ute på en promenad som tog ca 45 minuter - hann se både en bilolycka (såg ut att bara vara skador på bilarna) och en hummande buddistmunk i full utstyrsel på min runda. Så gick jag delvis genom villaområden och det var mycket folk som påtade i sina trädgårdar och satt i solen och njöt.

Hoppas ni har det lika härligt och avkopplande som vi!

2 Comments:

  • At 2009-04-10 21:55, Blogger -Nena- said…

    Mysigt att sitta ute solen och läsa.

    Hoppas att det inte blev någon skadad i bilolyckan. När vi var och köpte tapeter såg vi en bil med släp som åkt i diket. De som kört/åkt var av bilen och höll på att lasta av släpet så de var nog inte skadade.

     
  • At 2009-04-10 22:06, Blogger Kimmie said…

    Nena: Härligt med solen. Jag tror inte att någon blev skadad - även om det är trist med en skadad bil så är är det trots allt bättre.

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter