Kimmietid

april 08, 2009

Spagetti och kanske utemöbler

Spagetti blir det definitivt, det bestämde vi redan igår att det skulle vara kvällens middag. Sen har solen tittat fram här igen under eftermiddagen och då satt jag och blev sugen på att ta fram resten av utemöblerna, grejen är att jag måste ha hjälp att dra upp allt från källaren så det beror väl på vad sonen har för sig när jag kommer hem. I och för sig kunde det gå ännu snabbare om han har kompisar där =).
Nä, är det så kan vi nog vänta till en dag i påskhelgen.
Jag hoppas ju ivrigt på att kunna sitta där ute och njuta någon dag snart.

Ha en skön kväll!

2 Comments:

  • At 2009-04-08 17:16, Blogger Hossan said…

    Ska ni grilla spagetti? =)
    Undrar om man faktiskt kan göra det... Blir nog inte så gott.

    Det är verkligen sitta ute väder nu

     
  • At 2009-04-08 17:41, Blogger Kimmie said…

    Hossan: Nä, jag tror vi kör den traditionella varianten. Man kan ju faktiskt sitta ute även med mat som man inte grillat =)

     

Skicka en kommentar

<< Home

 
Hit Counter
Free Counter